Bavarian Nordic — Marts 2020
-
Så blev gappet i Zeal i ca. 212 lukket
-
Jeg solgte mine for en sikkerheds skyld. Det er så længe siden jeg har taget en god gevinst
-
jo desværre...der er jo også det gap i 134 stykker. den var nede under 150 for ikke mange dage siden.
-
"Linket med Zeland P kræver Børsen PLay adgang - kan du kort skrive hvis der står mere ? @exitnu"
Kort og godt ang. Zealand Pharma interviewet: Mange medarbejdere arbejder virtuelt - og det betyder intet for produktiviteten da der er adgang til alle marterialer/dossier. Forsat ingen problemmer med rekrutteringen. Indsendelse til FDA i denne måned. I interviewet ses en glad og oplagt CEO.
-
Jeg var lidt heldig, at smutte ud af alle mine aktier for 3-4 uger siden. Jeg ramte salget af mine aktier rimelig heldigt. Mvh Bavarian er mit bud, at bunden er nær. Den kan sagtens gå lige under 109 og måske endog kortvarigt presses i 90-isch. Shorterne er her jo stadigvæk. Mit bud er, at en halvering er passende og jeg har derfor købt 5000 stk. til kurs 113,8. Om et år eller to er det næppe helt galt, idet jeg dog sagtens kan finde på at trade i den, hvis den indenfor en måned er steget 30%.
-
Fundamentalt laver Bavarian jo netop det som der forskes i mht COVID-19, så det går jo nok ikke helt af mode. De massive hjælpeparker burde på et tidspunkt også lægge en bund under markedet, men mest interessant er den menneskelige psyke der næppe kan holde til mere håbløshed.
-
Så mit GÆT er, at vi indenfor 7-14 dage hører om de forskellige forsøg med vacciner, at det nok skal gå, ligesom regeringerne snart ”tænder” for propaganda-maskinerne om at der er lys forude osv.
-
Yderligere må hjælpepakken fra EU hjælpe pensionskasserne og andre investorer med at lave deres reallokering af midler mellem aktier og obligationer (de sælger obligationer – derfor er renterne steget) – og de midler skal de jo så putte i aktier …
-
Derfor er jeg smuttet ind Bavarian igen – men lad mig meget
gerne høre hvad I tænker. -
Fornemt tak @exitnu
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind