Bavarian Nordic — September 2017
-
av for den. tak for svaret
-
-
Jeg tror fase 3 RSV er planlagt til at starte i 2019. Så første resultater i 2020. Nogle
mener RSV værdien kan være DKK 200 pr. aktie ved godkendelse. -
du kan begynde med at læse Sydbank analyse som blev linket her i går kl. 15:37 af kkjoel
-
-
Jeg tror at man gør sig selv en tjeneste ved at overveje hvad der skal give en kursstigning på den kortere bane.Den endelige læsning af prostvac kan nok ikke forventes at kaste noget særligt af sig. Vi skal nok en tur ned igen for det går op igen for alvor.Desværre.
-
Mon ikke der dumper en ny stor ordrer af kappevaccinen på ordrebogen inden længe, og desuden kan det vel give en positiv stemning, hvis Prostvac fortsat satses på i kombi med andre´produkter.
-
Her en kommentar fra Britt fra investordagen idag

-
Mon ikke Børsen os fanger Rolf fra Bavarian til en kommentar

-
Det kan du have ret i nik_hs. Men mon ikke koppevaccinen er indregnet i de ca. 250 kurspoint den ligger i nu? Og håb omkring prostvac...ja lad os nu se. Jeg er nu noget overrasket af at forsøget er stoppet som formålsløst. Men jeg håber da at du har ret. :
-
En rammeaftale for kopper i flere forventes i september og fase 3 resultater fra koppevaksinen, Begge vikl fjerne risiko
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind