Bavarian Nordic — September 2017
-
Hurtig profit i mindre omfang kan også være ok - sålænge hovedparten af investeringerne (læs: fokuseringen) foregår langsigtet. Får sådan lyst til at gentage (ok: parafrasere) det berømte indianske høvdingecitat: "Først når det sidste træ er fældet, den sidste fisk er spist og den sidste flod er forgiftet.. finder den hvide mand ud af at man ikke kan spise penge."
-
Beklager hvis dette spørgsmål allerede har været oppe og vende.
Jeg har investeret i BULL BAVARI 3 N hos Nordnet og har haft min dem i et godt stykke tid. Det virker nu som om at papiret er fastfrosset, så det kan ikke handles og kursen bliver ikke opdateret. Er der nogle der kan forklare dette? -
av for den. tak for svaret
-
-
Jeg tror fase 3 RSV er planlagt til at starte i 2019. Så første resultater i 2020. Nogle
mener RSV værdien kan være DKK 200 pr. aktie ved godkendelse. -
du kan begynde med at læse Sydbank analyse som blev linket her i går kl. 15:37 af kkjoel
-
-
Jeg tror at man gør sig selv en tjeneste ved at overveje hvad der skal give en kursstigning på den kortere bane.Den endelige læsning af prostvac kan nok ikke forventes at kaste noget særligt af sig. Vi skal nok en tur ned igen for det går op igen for alvor.Desværre.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind