Bavarian Nordic — Marts 2016
-
Nordea formoder RSV data i løbet af 1H 2016 eller sommeren 2016
-
Danske Bank hæver target på Bavarian til 415 fra 390. Focus på kommende Prostvac data
-
Celldex fejler i fase III med en vaccine mod cancer i hjernen. DSMB valgte at stoppe studiet da der ikke var forskel i overall survival. Kan det ramme BAVA negativt? Næppe da det er vidt forskellige indikationer. Udover dette gav DSMB jo netop BAVA grønt lys til at fortsætte med Prostvac
-
Tak MUFC.
-
Normalt offentliggør man ikke interimdata fra registreringsstudier, da de kan påvirke data fremadrettet - kun i tilfælde hvor data er dårlige og studiet stopper. Eller hvor interim data er så gode, at man kan indsende registreringsansøgning på dem.
-
Nej. Ikke andet at de kunne se at de ville være færdige før den 15., og derfor var der ingen grund til at vente. Udover dette fik de også kommunikeret omkring 1. Prostvac delresultat. Selvom det gar en non-event, så var det vel godt at få kommunikeret, da der har været meget spekulation om dette
-
Jeg gætter bare. Hvad mener du?
-
Jeg har nok 2 teorier! Den ene er, at CFO skal på ferie i næste uge som før kommunikeret. Den anden teori er, at Prostvac resultaterne måske var så gode påførste read, at man måske overvejede en ansøgning og derfor ville kommunikerer så tidligt som muligt. Bestyrelsen blev så alligevel enige om, at vent til 2. read!

-
Din anden teori lyder deleme interesant!
-
Sukker, jeg har være med i dette game i mange år men jeg kan ikke huske, at jeg før har oplevet et børsnoteret selskab, der fremrykker et regnskab ene og alene fordi det er færdigt før tid…for derefter, at rykke regnskabet på selve dagen, angiveligt fordi det ikke var færdigt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind