Aktiesnakken — Januar 2014
-

-
altså forstår ikke hvorfor nogen er så om ikke negative så i hvert fald mindre imponeret at dagens opjustering af Cash flow. Som der står på børsens forside, så kan Vestas trylle sig gældsfri og det passer vel meget godt med hvad ham fra vestas på news sagde i Finans at de var blevet netto gældsfrie i 2013. og at opjusteringen er et resultat af bla. lukkede projekter. men spændene bliver det..
-
Cash er godt at have. Det ved du da pete, med de priser der er i DK.
-
Hvad som er vigtigt er at 2% af 55 mia kr. Er mere end 2% af 40 mia kr. Og med den nuværende ordre indgang kan vi forvente højere omsætning i 2014 ,og hvis så indtjeningen øger en lille smule så vi ser en stigning af EBIT mod den højere encifrede del ,som de har lovet ,er jeg mere optimistisk,så lad os nu bare se hvad de forventer til årsregnskabet
-
Bare pengene er til stede er bedre end hvis de ikke er.
-
Hmmm...Wind .. Så om du låner mig hundredeogfemogfirs kroner og jeg graver dem ned,er det bedre end hvis jeg købte en vestasaktie ????
-
Prøv begge dele og se hvad der sker. renten hos mig er negativ.
-
Vestas kan vælge at bruge sin cash til det Vestas vil(tror jeg). Det er essensen.
-
Nej. pete. Det ver en aftale om at tjene ved levering.
-
Cykling,det er jo bare et mærkeligt begreb at definere den kortfristede gæld og ikke nævne den lange(store) gæld
-
Afdrager er et godt ord.
-
Produktions apparatet er jo med i Ebit på 2%
-
Selv ha
-
Det giver sikkert et negativt cash flow. Fy fan.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind