Aktiesnakken — Januar 2014
-
Hvad som er vigtigt er at 2% af 55 mia kr. Er mere end 2% af 40 mia kr. Og med den nuværende ordre indgang kan vi forvente højere omsætning i 2014 ,og hvis så indtjeningen øger en lille smule så vi ser en stigning af EBIT mod den højere encifrede del ,som de har lovet ,er jeg mere optimistisk,så lad os nu bare se hvad de forventer til årsregnskabet
-
Bare pengene er til stede er bedre end hvis de ikke er.
-
Hmmm...Wind .. Så om du låner mig hundredeogfemogfirs kroner og jeg graver dem ned,er det bedre end hvis jeg købte en vestasaktie ????
-
Prøv begge dele og se hvad der sker. renten hos mig er negativ.
-
Vestas kan vælge at bruge sin cash til det Vestas vil(tror jeg). Det er essensen.
-
Nej. pete. Det ver en aftale om at tjene ved levering.
-
Cykling,det er jo bare et mærkeligt begreb at definere den kortfristede gæld og ikke nævne den lange(store) gæld
-
Afdrager er et godt ord.
-
Produktions apparatet er jo med i Ebit på 2%
-
Selv ha
-
Det giver sikkert et negativt cash flow. Fy fan.
-
cykling,som altid på godt humør
og i dag er det dig vel undt ,husker tydeligt når den elfte nedjustering i træk kom,og du stadig prøvede at holde humøret oppe,stærkt gået !! -
For fan Dood. Det er banker ig store investorer der tvinger Vestas støt opad.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind