Aktiesnakken — December 2013
-
og de kommer også med denne http://ing.dk/artikel/mitsubishi-vestas-joint-venture-gemmer-paa-ny-hydraulik-teknologi-162136
-
Da vi egentligt ikke kender ret meget til aftalen, saa er der efter min mening ikke basis for at kloge sig for meget hvorvidt den er skrammel eller ej. Vi kender beloebet som MHI skyder ind (til udviklingsomkostninger mv),resten drejer sig om tillid eller mistillid til den nye ledelse. Jeg har set kursen stige fra 25 til pt 149, saa jeg ser ingen grund til mistillid. det goer markedet saa heller ikke, saa vidt jeg kan laese mig til.
-
-
Alt med vind fortgår i JV http://energiwatch.dk/Energinyt/Renewables/article6274979.ece gammel artikel
-
Min mening er nu nok, at prisen up front er secondaer, MHI bibringer meget mere. Blot undrer jeg mig over at vi ikke hoerer mere om denne del, men jeg vaelger at tro, at det er der en helt naturlig forklaring paa. Og den skal nok ogsaa komme paa et tidspunkt.
-
Jeg fæstner mig mest ved at de her Offshore aftaler bliver på +500MW og dermed milliarder af kroner-Nødvendigheden af at være en del af en meget stor organisation er derfor væsentlig når kunderne skal have sikkerhed for at leverandøren eksisterer også om 20år-Den sikkerhed er opnået gennem MHI aftalen det ville en emission ikke havde ændret på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind