Aktiesnakken — November 2013
-
Lad os få nogen flere virksomheder der tænker / handler sådan-http://www.mining.com/ikea-becomes-largest-retail-investor-of-wind-energy-in-canada-46457/
-
Og lidt færre regeringer der tænker sådan her: http://nyhederne.tv2.dk/samfund/2013-11-15-atps-satsning-på-grøn-energi-i-spanien-slår-fejl
-
Og ham her kan aabenbart godt lide draen i kassen;-)http://npinvestor.dk/nyheder/vis-nyhed/Karsten-Ree-med-ny-blondine--Oddset-Janni-265934
-
-
Lidt fra burgernationen
http://www.maritimedanmark.dk/?Id=20846 -
i perioden november 2010 til marts 2011 holdt Vestas en lille pause i sit lodrette fald-I den periode steg Vestas fra 157 til 230 og på de 5 måneder blev der handlet 120mill Aktier-Hvis en del af dem har holdt til nu begynder de nok sælge og er glade for at være sluppet med skrækken-Men det kan så godt tage lidt tid og få gnasket sig igennem deres salg.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind