Aktiesnakken — November 2013
-
-
Lidt fra burgernationen
http://www.maritimedanmark.dk/?Id=20846 -
i perioden november 2010 til marts 2011 holdt Vestas en lille pause i sit lodrette fald-I den periode steg Vestas fra 157 til 230 og på de 5 måneder blev der handlet 120mill Aktier-Hvis en del af dem har holdt til nu begynder de nok sælge og er glade for at være sluppet med skrækken-Men det kan så godt tage lidt tid og få gnasket sig igennem deres salg.
-
-
Tja...der er selvfoelgelig altid nogle som koeber og beholder! Men mon ikke de saa stadig beholder. Jeg tror mere at det vi ser nu, er den saedvanlige spekulation i aktien. Udnyttelse af nyhedsstilstand og venten paa den endelige konfirmering af Vestas fremgang ved aarsregnskabet. Det der undrer mig er, at de store koebte aktien paent op oven paa Q3. Og nu hvor den er faldet en del igen, saa holder de sig ude!!
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Tænk bare på den hype der var omkring siemens lille 6 MW den gang.