Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Det vil vise sig. Foreløblig har de i gang med at skaffe sig adgang til offshore i EU og US gennem Vestas.
-
Hvis jeg lige må blande mig
Der er meget få steder onshore i USA hvor man kan få store møller op, stort set kun langs kysterne; men der er til gengæld så tæt befolket at der helt sikkert ikke kommer møller op. Vejnettet i det indre USA, på prærierne hvor der er plads til masse af møller, er simpelthen ikke bygget stærkt nok til de tunge transporter. -
Hvor store møller kan det svare sig at stille op. Der skal vel en rimelig god og stabil vind til for at de store møller kan forrentes.
-
Prøv en gang at google billeder, brug disse søgeord: heavy wind turbine truck road transport usa iowadot.gov
-
Den er svær Hjul; jeg tror altså at den har fået hvad den kan trække nu. Fra 7 til 8 er alligevel en sjat, selvom det er meget almindeligt at driftserfaringer giver mulighed for at øge lidt; men jeg gætte på at Vestas bruger testresultaterne til 7 til 8 opgraderingen. Med mindre at planen hele tiden har været 8 MW og 7 kun var for at forvirre fjenden, så kan der måske være lidt at hente
-
Kun vinger er lette nok til og blive transporteret med jernbane ?-http://www.denstoredanske.dk/Bil,_båd,fly_m.m./Jernbane/Jernbane_generelt/jernbane/Jernbaner_i_udlandet/Jernbaner_i_udlandet-_gods
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind