Aktiesnakken — Oktober 2013
-
Godt spørgsmål! Det klarer RTH:-)
-
Jeg er nu enig med cykl. Vestas rasler stille og roligt opad med tiden. Short kan komme og give den en røv skubber, hvis de går i panik. Nyheder af forskellig slags kan også få mere fut i den end bare normal optrend.
-
BN efterlyste både en partner og en 20% investor. Gad godt vide om der stadig søges efter en 20% investor. Det kunne for den sags skyld godt vise sig at blive MHI, men først efter myndigheds godkendelse af JV.
-
Er det rigtig tænkt kan jeg godt forstå 49/51 er udskudt til 2016.
-
Fordi der er brug for Vestas til at skabe tillid om MHI.
-
Det vil vise sig. Foreløblig har de i gang med at skaffe sig adgang til offshore i EU og US gennem Vestas.
-
Hvis jeg lige må blande mig
Der er meget få steder onshore i USA hvor man kan få store møller op, stort set kun langs kysterne; men der er til gengæld så tæt befolket at der helt sikkert ikke kommer møller op. Vejnettet i det indre USA, på prærierne hvor der er plads til masse af møller, er simpelthen ikke bygget stærkt nok til de tunge transporter. -
Hvor store møller kan det svare sig at stille op. Der skal vel en rimelig god og stabil vind til for at de store møller kan forrentes.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind