Aktiesnakken — Februar 2013
-
-
Golf, Kl. 11.13, kompromittere du min troværdighed. Kl. 11.24 gør du det generelt. Kl. 11.27 blev det personligt igen. Kl. 11.47 skriver du til og om mig igen. Hvordan vil du have at jeg skal opfatte sidste halvdel som andet end at det også handler om mig? Påstandene før og efter kommaet er en miskreditering af mig og ikke af foreningen. Beklager, men jeg kan ikke se, hvad jeg har misforstået. muligvis er hensigten en anden, men jeg kan kun læse det skrevne ord.
-
Bert mener sikkert Vestas kører på skinner i 2013. Så er der jo ikke så meget at lave der og det tredobbelte honorar skal væk igen:-)
-
Jeg snakker personale politik.
-
Jeg tror bare der er flere der ser en signalværdi i bestyrelsens personale politik.
-
Hvilken sag?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind