Aktiesnakken — Januar 2013
-
Det danske afgifts system er meget venligt over for dyret her-Sådan en skal Ditlev tjene til mig-http://www.fdm.dk/nyheder/tesla-x-med-unikke-bagdoere
-
Jeg ved godt jeg har skrevet det 1000 gange-Men den fart der er på klima ændringerne-Vil ændre de fleste menneskers indstilling i et meget hurtigt tempo-Desværre er det lidt som med vores tobak pete-Vi tager det først alvorligt når advarslerne bliver store nok-Men det bliver de også hvad klimaet angår-Startende for alvor med FN-Klima
rapporten i efteråret. -
Lidt læsning som afspejler mit livssyn-http://politiken.dk/debat/debatindlaeg/ECE1872532/alderdom-er-et-helvede/
-
0det er tankevækkende at aftalen om 375-650 tårne i på colorado fabrikken er 2 år. PTC spiller givet ind på længden af aftalen. Den er jo skræddersyet til udløb af PTC i 2013.
-
Ja. PTC blev vedtaget uden særlig omtanke i forbindelse med fical cliff. Det er givet en nødløsning både i forhold til vindenergiens udvikling og i forhold til arbejdspladser. Håber der kommer en afløser inden alt for lang tid, der kan bruges af både den der står for forarbejdet til de forskellige sites og vindmølle producenterne.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind