Aktiesnakken — Januar 2013
-
Det er bare en lidt vel rigelig smart måde han formulere sig på.På den ene side anerkender han at der er en grund til at aktien er vendt-På den anden side mener han at kunderne nu er bekymrede for om Vestas også eksistere om 10-20ÅR-Ved og nævne GE og Siemens samt MHI som alternativer anerkende dog også at den tese kan bruges om alle andre.Men man skulle næsten tro at han her et horn i siden på Vestas-Og opstille scenarier om hvorvidt en virksomhed eksistere om 20år er ikke analytiker arbejde.
-
-
Det danske afgifts system er meget venligt over for dyret her-Sådan en skal Ditlev tjene til mig-http://www.fdm.dk/nyheder/tesla-x-med-unikke-bagdoere
-
Jeg ved godt jeg har skrevet det 1000 gange-Men den fart der er på klima ændringerne-Vil ændre de fleste menneskers indstilling i et meget hurtigt tempo-Desværre er det lidt som med vores tobak pete-Vi tager det først alvorligt når advarslerne bliver store nok-Men det bliver de også hvad klimaet angår-Startende for alvor med FN-Klima
rapporten i efteråret.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
tror de overrasker, service delen har givet mere end forventet, de er nået i mål med ordre og de har leveret flere MW end nogensinde muuums