Aktiesnakken — Januar 2013
-
haha nej godt 10%
-
men det er blot et bud
-
der er som sagt overkapacitet så deeeet
-
Betyder jernbanetransporten noget i forhold til prisen i ordren på tårne o forhold til vogntog
-
der er stadig overkapacitet pete. Der blev nok opstillet ca 12.000mw sidste år. I år bliver det nok ikke mere end 2-4.000mw
-
så der er stor overkapacitet
-
ja jernbane er den absolutte billigste transport form
-
så det er en væsentlig årsag til fabrikken menes at have den laveste enheds omk
-
i us
-
Ge har vel samme muligheder for jernbane som Vestas med deres fabrikker eller hvad?
-
som sagt det er verdens største tårnfabrik KUN designet med det her for øje.
-
ingen andre har det setup
-
alene den fabrik kan producere tårne til ca 3000mw om året
-
de byggede den alt for stor
-
rth....fisk....
-
Den der har afgivet ordren må selvfølgelig mene det kan betale sig. Vestas kan måske producere GE tårne billigere en GE selv kan!!
-
det er forkert at sige fabrikken kan producere x antasl tårne. den kan producere x antal tons. Hvor mange tårne det er, afhænger af længde plus mølle type (let 1,6mw mølle vs tung V112 mølle)
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
hvor ser du aktiekursen på Vestas de kommende 6 måneder?