Aktiesnakken — December 2012
-
Det kan jeg godt følge. Når jeg har det sådan så sæller jeg mig stille og roligt ned. Stiller det/de spørgsmål jeg har brug for viden om. og så holder jeg fast i den indtil jeg har fået svar fre den jeg spurgte.
-
Intet andet.
-
Slet gode råd!!!!
-
Enig, men det er gode råd.
-
Spørgsmålet er, hvordan vil "i" give Vestas muskler og evner til at at levere
verden vindenergi. -
Korte konkrete spørgsmål er nemmest at svare på:-)
-
Vagns svar er vi vil fyre Ditlev. Det det handler om som investor er. Vi vil have Ditlev til at gøre "det og det". Svarer Ditlev at det kan han ikke så tager investor ansvaret derfra!!!!
-
Indtil videre er det ikke Ditlev der er røget.
-
Det er tydeligt du vil læse svar i et respektabelt sprog. Håber din forventning indfris.
-
Ja, det er lidt mærkeligt, men det kan jo komme i dag. Nogle gange foregår tingene i slow motion.
-
den fortsætter op. Der er mange short der skal købes hjem inden nytår.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind