Aktiesnakken — December 2012
-
Det er jeg enig i hjul. Tror du det er muligt at skabe en konstruktiv dialog med en ledelse (Vagn eller Søren)? Søren svarer jo heller ikke på de spørgsmål der stilles, men henviser eller undlader at svare. Var jeg medlem blev det påtalt tydeligt.
-
Jeg vil gerne at alle Vestas ejere finder en forretnings model der kan give Vestas muskler og evner til at at give verden vindenergi.
-
ikke give, men levere.:-)
-
Det kan jeg godt følge. Når jeg har det sådan så sæller jeg mig stille og roligt ned. Stiller det/de spørgsmål jeg har brug for viden om. og så holder jeg fast i den indtil jeg har fået svar fre den jeg spurgte.
-
Intet andet.
-
Slet gode råd!!!!
-
Enig, men det er gode råd.
-
Spørgsmålet er, hvordan vil "i" give Vestas muskler og evner til at at levere
verden vindenergi. -
Korte konkrete spørgsmål er nemmest at svare på:-)
-
Vagns svar er vi vil fyre Ditlev. Det det handler om som investor er. Vi vil have Ditlev til at gøre "det og det". Svarer Ditlev at det kan han ikke så tager investor ansvaret derfra!!!!
-
Indtil videre er det ikke Ditlev der er røget.
-
Det er tydeligt du vil læse svar i et respektabelt sprog. Håber din forventning indfris.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind