Aktiesnakken — December 2012
-
Men hjulmand ? Hjælper det at prøve en seriøs debat med en forening ,som ikke accepterer dig ,fordi du har betalt ,via en anden ? Den er da helt gal ! Det modsvarer at om min kone gav mig et plusmedlemskab på PI, ville de ikke give mig det. ? Eller cykling får et medlemsskab for at ordne Q&A , så gælder det ikke,da han ikke selv har betalt ! Absurdt nonsens ! Viser hvad foreningen står for !
-
Ja,jeg forstår at du ikke finder dig i det ! Hjulmand,det er ikke noget de kan tillade sig !
-
En forening med navnet Vestasshareholders med en mand som Vagn i spidsen og de holdninger han har til ledelsen.Kan kun være et redskab for en helt anden dagsorden.Der findes ikke et normalt tænkende væsen der ville lade Vagn repræsentere sig.Altså med mindre det her netop er hvad de ønsker.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind