Aktiesnakken — December 2012
-
Jeg siger ikke kryler at de er ude af skoven, men i det mindste prøver de nu at gå igennem den
-
Og nej vestas destruere value p.t. Der er dømt turn around
-
Men også strategiskifte, som bliver pivdyrt i bøgerne og jeg kender lidt for godt mr. Market på regnskabsdage, han har diarre og nervøse hænder
-
Ja så kort kan det siges
-
Ja Pete.enig
-
Nedskrivninger på 6 milliarder havde været tungt ved en børs værdi på 60 milliarder.Men som en konsekvens af et strategi skifte og ved en børs værdi på 6 milliarder.Er der så noge
t større problem. -
Men man bliver simpelthen nødt til at få forsimplet de regnskaber, for der foregår simpelthen for meget, så guidance er helt hen i vejret. Jeg har læst temmelig mange vestas regnskaber og hvergang er der simpelthen grundlæggende ting jeg ikke så komme
-
Enig igen pete....
-
Den seneste stigning er måske udtryk for det strategi skifte alle sagkyndige godt vidste kom med Dag A. som kassemester
-
Der bæiver masser af bevægelser i vestas. Det her kommer til at tage mindst 8-12 kvartaler
-
-
Ikke flere a kraft uheld tak
-
Jeg vil godt være så godt inde i et regnskab at jeg kan forstå hvordan omsætning triller ned på bundlinien. Jeg behøver ikke at forstå de tekniske detaljer i møllerne. Jeg skal bare forstå de overordnede mekanismer. F.eks var vi 500% overbevist om stort positiv cashflow i q3 q4 på grund af aflevering af de mange møller og hvad fik vi? øller.....
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Aka, helt enig, det virkede underligt at de levere en masse, men bundlinien følger ikke med