Aktiesnakken — December 2012
-
Ja Pete.enig
-
Nedskrivninger på 6 milliarder havde været tungt ved en børs værdi på 60 milliarder.Men som en konsekvens af et strategi skifte og ved en børs værdi på 6 milliarder.Er der så noge
t større problem. -
Men man bliver simpelthen nødt til at få forsimplet de regnskaber, for der foregår simpelthen for meget, så guidance er helt hen i vejret. Jeg har læst temmelig mange vestas regnskaber og hvergang er der simpelthen grundlæggende ting jeg ikke så komme
-
Den seneste stigning er måske udtryk for det strategi skifte alle sagkyndige godt vidste kom med Dag A. som kassemester
-
Enig igen pete....
-
Der bæiver masser af bevægelser i vestas. Det her kommer til at tage mindst 8-12 kvartaler
-
-
Ikke flere a kraft uheld tak
-
Jeg vil godt være så godt inde i et regnskab at jeg kan forstå hvordan omsætning triller ned på bundlinien. Jeg behøver ikke at forstå de tekniske detaljer i møllerne. Jeg skal bare forstå de overordnede mekanismer. F.eks var vi 500% overbevist om stort positiv cashflow i q3 q4 på grund af aflevering af de mange møller og hvad fik vi? øller.....
-
Det er iøvrigt derfor jeg arbejder meget med at forstå de grundlæggende mekanismer i Genmabs Arzerra. Ligeså snart jeg forstår det, så kan jeg forstår om det lever op til markedets forventninger og har mulighed /potentiale for at overgå dem. Jeg hader lav gennemsigtighed. @kryler nu er du jo ikke som folk er flest

-
Indtil videre negativ return. Men f.eks i apple og nokia har den givet temmeligt stort afkast.
-
Nej det er faktisk ikke rigtigt. Salgstallen i arzerra og arbejdet med det har givet positivt afkast. Arbejdet med at forstå den kliniske pipeline har givet dundrende underskud. Det kan ikke betale sig som investor
-
Hvis man på baggrund af ordre under udførsel forventer x betaling i et kvartal-men grundet forskellig forskydninger først modtager betaling 3 måneder senere.Hvad er problemet ud over at det er pisse irriterende at det åbenbart ikke kan rammes præcist
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind