Aktiesnakken — November 2012
-
Pete er jo også penneven så du er ikke allene
-
Nogen har næse for godbidder
-
Han et af de mennesker som ingen kvalitet har overhovedet.Et af de tilfælde hvor jeg syntes at abort i uge 540 er en rimelig
løsning. -
ok guys. lad os nu ikke synker lavere. Lets talk stocks!
-
(pi) the nice place
-
som gode katolikker ved vi at alle er født i skyld.
-
vi må bære over
-
nej derfor bekender jeg hver uge med brødet og jesu blod.
-
eller den flaske der er på tilbud i Irma
-
Var ved tandlægen i dag vi talte om at ens krop ikke er designet til og blive mere end 50år og at hvis vores tanke gang ikke var så pylret så burde man indføre at stikket blev trukket på en 50års fødselsdag.Det ville også være meget nemmere og tilrette ligge ferie og sligt.Klinik damen blev så rystet at hu
n måtte gå et kort øjeblik. -
Lidt positivt er der vel i den her-http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2012/11/12/vestas-ingen-megawatt-tabt-i-ny-aftale-med-edpr/12142135
-
BOB sagde på vores giraf jagt at et muligt udfald i Vindmølle branchen kunne være at andre bukker under og Vestas på den baggrund får ny luft.-http://ww
w.thehindubusinessline.com/companies/gamesa-to-lay-off-135-in-india/article4090510.ece?homepage=true&ref=wl_home -
-
GWEC forventer et fald i ny opsætningen på o,4% i 2013. Det skulle vindmølleindustrien kunne regulere/tilpasse
sig ud af et enkelt år.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind