Aktiesnakken — November 2012
-
som gode katolikker ved vi at alle er født i skyld.
-
vi må bære over
-
nej derfor bekender jeg hver uge med brødet og jesu blod.
-
eller den flaske der er på tilbud i Irma
-
Var ved tandlægen i dag vi talte om at ens krop ikke er designet til og blive mere end 50år og at hvis vores tanke gang ikke var så pylret så burde man indføre at stikket blev trukket på en 50års fødselsdag.Det ville også være meget nemmere og tilrette ligge ferie og sligt.Klinik damen blev så rystet at hu
n måtte gå et kort øjeblik. -
Lidt positivt er der vel i den her-http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2012/11/12/vestas-ingen-megawatt-tabt-i-ny-aftale-med-edpr/12142135
-
BOB sagde på vores giraf jagt at et muligt udfald i Vindmølle branchen kunne være at andre bukker under og Vestas på den baggrund får ny luft.-http://ww
w.thehindubusinessline.com/companies/gamesa-to-lay-off-135-in-india/article4090510.ece?homepage=true&ref=wl_home -
-
GWEC forventer et fald i ny opsætningen på o,4% i 2013. Det skulle vindmølleindustrien kunne regulere/tilpasse
sig ud af et enkelt år. -
-
faldet i 2013 bliver MEGET større end 0,4%.
-
-
20% mere i 2020 under forudsætning af langsigtede politiske løsninger. Kan jeg indtil nu læse.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind