Aktiesnakken — November 2012
-
Lidt positivt er der vel i den her-http://www.euroinvestor.dk/nyheder/2012/11/12/vestas-ingen-megawatt-tabt-i-ny-aftale-med-edpr/12142135
-
BOB sagde på vores giraf jagt at et muligt udfald i Vindmølle branchen kunne være at andre bukker under og Vestas på den baggrund får ny luft.-http://ww
w.thehindubusinessline.com/companies/gamesa-to-lay-off-135-in-india/article4090510.ece?homepage=true&ref=wl_home -
-
GWEC forventer et fald i ny opsætningen på o,4% i 2013. Det skulle vindmølleindustrien kunne regulere/tilpasse
sig ud af et enkelt år. -
-
faldet i 2013 bliver MEGET større end 0,4%.
-
-
20% mere i 2020 under forudsætning af langsigtede politiske løsninger. Kan jeg indtil nu læse.
-
-
-
-
-
Et sted har jeg læst Vestas udtale at der ikke påvirker stimaterne for hverken 2012 eller 2013, så det må være længere fremme eller Vestas forventer andre opstillinger/salg
-
Fin artikel jeg copy paster lige det der er væsentligt.:
Alligevel vil Ditlev Engel ikke male fanden på væggen.»USA er selvfølgelig et væsentligt marked for os, men til trods for, at det ser så udfordrende ud for 2013, som det gør, kan vi alligevel godt klare os med et salg på 5.000 MW. Men selvfølgelig håber vi på, at det amerikanske marked kommer tilbage, men her og nu er det ikke det, som vi planlægger efter,« siger Ditlev Engel.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind