Enig med dig Chano.. Jeg tror også der er nogen der ikke synes de har nok aktier til at det rykker det store, men antallet af personer gør jo også noget
Se hvis nu det var sådan at man skulle være "tilmeldt" på Vws chat siden for at deltage / læse med så var det jo nemt bare at henvise til antallet da de givet også var aktionærer !
Det vil selvfølgelig være bedst hvis vi kan meddele Vws om antalet af aktier men f.eks. handler jeg Aktien ofte så jeg har sjældent det samme antal i ret langt tid derudover har Vestas jo allerede de oplysninger i deres aktie lister
bare skriv ind til os på [email protected] så finder vi nok ud af det. Vi offentligører iøvrigt INGEN af navnene hverken til Vestas eller andre
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.