Enig reelt burde Vestas-IR bare have en debat profil på PI så de kan deltage i vores debat og evt. gøre os opmærksom på deres tidligere offenligjorde udtagelser når vi er for usikker på Vestas
Ja IR behøves ikke være så kompliceret og konservativt.Mange af os ( gælder i hvert fald mig selv ) er almindelige mennesker som mere investere med hjertet end som på diverse tal og smarte powerpoints vi fatter det jo ikke alligevel.Så en IR afdeling hvor man talte i et let forståeligt sprog og ikke fag analytiker sproget-Ville måske passe bedre på deres aktionær kreds.
Ja tænk sig at han skriver at han får oplysninger fra IR
han ikke kan give videre til medlemmerne. Det er helt grotesk læsining.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.