Jeg er også sikker på at han stadig tæller mine med. Men støtten til ham fra mig, forsvandt da han slettede mit indlæg.
Det virker lidt som om jeg er gået ind i en bagerforretning og har bedt om og få lov til se på udvalget af lavt flyvene ufoer
Samme her Michlaur. Jeg håber bare ikke han når nogle vegne uden at kunne bevise sin opbakning
Men godt initiativ Cykling, det kan jeg godt gå med på.
Hvad lavt flyvende ufoer eller Q&A ?? ;o)
Tak men der er jo ikke noget i det.Altså jeg mener hvad er det mærkelig i og have et ønske om og etablere et møde med vestas IR på et aktie forum.
Der er ikke noget mærkeligt i det, derfor er det også fint. Også en lidt sjov event.
Det mærklige er at Vestas IR ikke søger kontakt med os
Men egentlig er folk jo også generelt positive det er bare Vagn der igen ødelægger sine chancher for og få en dialog i en ordentlig t
one.
Vagn kan jo bare ikke lide når han ikke må bestemme alt
Det ved en hver m
ed en IQ over 60 er løgn
Ja tænk sig at han skriver at han får oplysninger fra IR
han ikke kan give videre til medlemmerne. Det er helt grotesk læsining.
Men hvad er hans ærinde han ødelægger jo totalt sine muligheder for hverve støtte.
Det mest fortrolige vestas har fortalt Vagn er hvor direktions toilettet er
Men hvad tror han han opnår Jeg tror efterhånden at han arbejder for kineserne.:-)
Hvad siger du har Vagn været hvor DE lukker lort ud ?
Tror hans mission er at gå efter DE, medlemmerne siger ham ikke så meget.
Det er og var uhyggelig dumt skrevet af Vagn
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld
Log ind