Aktiesnakken — November 2012
-
Det er det jeg har råd til, lige nu
-
meddelelsen om forlængelse af aftalen med EDP. De 1500mw skulle reelt set være levert inden udgangen af 2012. Nu gælder det frem til 2015.
-
så de skal bruge hele 3 år ekstra på at få udnyttet hele rammen. Tyder ikke just på vestas står foran at få en ny stor ramme fra dem

-
-
Hej Trold, så bunden er ikke nået endnu, langt fra.
-
Hej Trold, så bunden er ikke nået endnu, langt fra.
-
Hej Troldmanden
, så bunden er ikke nået endnu, langt fra. -
nej jeg tror desværre ikke den triste kursudvikling er slut endnu
-
pete det kræver at vestas stiller med kredit til at finansiere kundens projekt?
-
vestas selv kan ikke stille sådan en kridit. Men de har (i hvert fald indtil Q2 meddelelsen om bank problemer) har en række rigtig gode forbindelser til div banker som vestas kunne dirigere over til kunden
-
og derudover har vestas også adgang til EKF som de har brugt ved en række lejligheder
-
Men nej selv at stille kredit kan de ikke gøre. Det er kun siemens og GE der har de muligheder
-
og selv de gør de faktisk ikke ret ofte
-
hvis du har nogle gode forbindelser dernede pete så kontakter du bare vestas og forligger dem en kontrakt på du skal have xx for at hjælpe dem med at skaffe lidt ekstra finansiering
-
det er skrevet både i spøg og alvor
-
de helt rigtig forbindelser kan ofte gøre underværker
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
