Aktiesnakken — November 2012
-
jeg sad og gennemlæste regnskabet igen. Og jeg kan intet genkende ift for et års siden. Og de nøgletal der røg rundt der. Intet ligner det. og så 500 mill euro i cash flow der pludselig er væk. Der er at holde folk for nar i mine øjne.
-
tænker I andre ikke wtf? wtf?
-
betyder triple 15 at de vil nedjusterer 15 kvartaler i træk
-
aka du har mistet troen på Vestas sælg lortet, men lad være med at checke hvordan det går med aktien. Find fred.
-
Jeg har ikke Vestas. Jeg mener selskabet efterhånden må stå på mål for de forecasts. De er jo helt hen i vejret. Og så spørger jeg mig selv. De regner med at bestå covenants. Hvis der totalt mod markedets forventninger var rod med covenants sidste kvartal, hvad siger bankrådgiveren så til at de har pisset 3,5 milliarder væk i cash flow
-
@vws.co er et fantastisk firma. Men de har skaleret efter forkert strategi. Finanskrisen har ramt dem ad helvede til og Dong er sku ikke for smarte
-
regeringen skulle hellere hælde 5 milliarder efter 3000 arbejdspladser i vestas end at proppe alle de banker op, der belåner malkekøer med halve og hele millioner
-
jeg er bare pissesur fordi @gen.co har opjusteret for 3. gang i år

-
nej jeg har et lille fighter hjerte for danske industri arbejdspladser. Men jeg vil ikke være til grin. Jeg havde investeret pænt i Vestas hvis de havde leveret
-
præcis Bob
-
men det cashflow er fucked. Du kan ikke læse deres regnskaber og forudsige noget som helst. Du smider bare en hail mary million ned af banen til Ditlev med 3x15 på ryggen
-
Enig aka Vestas har skalleret forkert i forhold til 2013. Det er gynger og karruseller at skallere korrekt. Jeg tror Vestas har vindmøllerne som kan producere den optimale energi verden har og vil få brug for.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind