Aktiesnakken — November 2012
-
failure is not an option....jeg er helt færdig af grin
-
Den forsvinder ikke den investeres
-
if this is not failure then i dont wa
nt your options -
VI har fået tæsk i Sanistål, Amagerbanken, H+H, Torm, Biotek, Bankerne. They are robbing us blind
-
ÅoP ? Så er jeg på
-
Og nu er vi nede på 16.000 danske arbejdspladser. Den største danske industriarbejdsplads. Det store håb. Fuck jeg er skuffet
-
jeg sad og gennemlæste regnskabet igen. Og jeg kan intet genkende ift for et års siden. Og de nøgletal der røg rundt der. Intet ligner det. og så 500 mill euro i cash flow der pludselig er væk. Der er at holde folk for nar i mine øjne.
-
tænker I andre ikke wtf? wtf?
-
betyder triple 15 at de vil nedjusterer 15 kvartaler i træk
-
aka du har mistet troen på Vestas sælg lortet, men lad være med at checke hvordan det går med aktien. Find fred.
-
Jeg har ikke Vestas. Jeg mener selskabet efterhånden må stå på mål for de forecasts. De er jo helt hen i vejret. Og så spørger jeg mig selv. De regner med at bestå covenants. Hvis der totalt mod markedets forventninger var rod med covenants sidste kvartal, hvad siger bankrådgiveren så til at de har pisset 3,5 milliarder væk i cash flow
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind