Genmab — Maj 2021
-
Ja stigningen i USA er lidt sølle - kigger man på de kolde fakta er det jo en lille indikation og Genmab får kun en mindre andel. Kigger man derimod mere på det som en validering af DuoBody platformen, så er det sværere at værdisætte. Dog værd at notere sig at amivantamab var den første kliniske kandidat og er nu nået hele vejen. Det er vist som jeg husker det jun det tredie godkendte bispecifikke antistof. Og i løbet af få år kommer der helt sikkert flere til, men med ret stor sandsynlighed vil
-
Indikationen er lille, men Genmab lægger sten på sten til at hvile på fundament støbt af andet end daratumumab. Det er imponerende.
-
Fra cc: As we both know, the initial population in lung cancer is quite small. It's a subset of patients and a very small subset, but there is already a trial ongoing in a much larger population with amivantamab and over 1,000 patient trials as we know, which is representing about 20% of the lung cancer patients.
-
Ja.
-
Sorry ..Jeg roder rundt med de forkerte læsebriller på.
-
Har slettet.
-
Svar fra Genmab : "Hej Helge, Vi har ikke kommunikeret noget om en eventuel milepælsbetaling i forbindelse med godkendelsen, så såfremt der er en sådan, vil den fremgå af vores Q2 regnskab 11. august"
. God pinse Nicolai Søberg-Hansen -

-
Jeg ser på det i morgen. Skal se dyner.. Godnat herfra.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind