Genmab — Marts 2021
-
I min optik kunne de ikke guide ret meget anerledes. Måske var det derfor de iværksatte tilbagekøb af aktier for at dæmme op for kursen ville dykke for meget. Det er nu sket, hvilket bør være en god mulighed for nye investorer at købe sig billigt ind i casen.
-
TA er et fint redskab til at vise psykologien i markedet, men det kan ikke stå alene i biotek. Der skal casen være nummer et og de ting man nogenlunde ved kommer eller som genmab skal give opdatering på. De TA charts, som har været præsenteret har jeg ikke kunne bruge til ret meget. Det viser en udvilking, som er sket. Hvad der kommer ved kun Genmab. På med de lange briller...
-
-
E L we have already seen that sc dosing with Darzalex is a big advantage - specially in these pandemic times. Words say the same thing about Kesimpta. So that really a good card to have with epcoritamab even though we hopefully are more or less out of this sick Corona times when we get an approval.
-
Det er faktisk en stor bøf fra deres IR afdelinges side. Det er dem der skal hjælpe med at guide analytikerne. Indikere at de har sat udgiftsnivauet lavere end hvad det bliver. Jan har jo ikke misset en mulighed for i starte at sige igen og igen at analytikerne havde sat dara topsalg for lavt. Derved opjusterede en masse analytikere. Det skal de altså også sørge for når det går den anden vej
-
Så det er en fejl 40. De er selv skyld i markedet var SÅ meget forkert på den
-
Genmab keeping dates for GEN1046 in clinicaltrials as they were , just adding a few trial sites, so no reason to worry about Covid delays
for now https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03917381?A=11&B=12&C=merged#StudyPageTop -
Legolas det er der sikkert også nogen der gerne vil, men hvornår når vi bunden, det er spørgsmålet. Et langt stykke hen ad vejen kan man supplere når aktien falder, men mellem 50 og 100 kurspoint om dagen i uger, kan man ikke køber sig ud af. Jeg har snar så mange, at jeg må lade mig registrere som storaktionær, overdrivelse kan forekomme.
-
Er der egentlig kommet pdufa på tisotumab?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind