Genmab — November 2020
-
Det er ekstrem dyrt at producere så små batches af antistoffer som der laves til kliniske forsøg. Og så netop cancer som er meget langvarige forsøg hvor der bruges en masse dyre avancerede maskiner.
-
Tiden må vise hvordan data ser ud. Hastigheden på udvikling af det program har i hvert fald været meget langsom i forhold til mange andre programmer. Og de nævner det typisk kun hvis de direkte bliver spurgt ind til det.
-
Jan har adskillige gange nævnt, at der kan blive nedlukket kandidater fra klinikken, og rigtigt senest i fredags. Jeg synes at EnaV er mere oplagt. Får ca. 5 år siden udtalte han til Børsen,at han fik gåsehud ved tanken om hvor potent Humax-AXL-adc var, men siden er der ikke kommet mange positive udsagn. Og de resultater der blev vist for ca. et år siden var ikke prangende.
-
Ja det er nok også min primære skrot kandidat
-
Tænker heller ikke det fylder meget i analytikernes estimater mere. Er der mo nogen der har sat den til over 100kr?
-
Men hvis de kan udlicitere den til f.eks. BergenBio eller andre, vil det være en lykkelig udgang. Jeg tror ikke analytikere har nogen værdi på hverken dr5/dr5 eller EnaV
-
Ja det var ikke meget. Vil nu alligevel gerne tro kursen vil falde mere end 15kr hvis/når de går ud og siger den bliver lagt på hylden. Markedet er aldrig glade for at blive mindet om risikoen i branchen
-
har vi overhovedet fået det at vide?
-
Ja hvilket også betyder det er under 100 patiener de har behandlet. Det er først når de har styr på dosis de går videre til fase 2a af det kliniske studie. Så der er slet ikke brændt så mange penge af
-
UBS hæver Genmab målkurs til 2680 fra 2540. Årsagen hertil er små opjusteringer til dara, Tepezza og Kesimpta forecasts.
-
Med henvisning til gårsdagens diskussion, så har UBS en værdi på DKK 55 allokeret til EnaV, og 0 til DR5.
-
God morgen.

-
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind