Genmab — November 2020
-
eventuelt skal skrottes
-
Hvis molekylet er for godt til skrotning, så kunne udlicitering være vejen frem. Cami (acd-301); hvor Genmab dog kun havde 25% andel, er et godt eksempel.Indikerer rettidig omhu i forhold til fremtidigt kapitalbehov.
-
Enig
-
GB Jan bekræftede på et af PI CC at prisen per patient er 1 mio dkk som tommelfinger regl
-
Og ja man vil typisk forsøge om man kan finde et andet selskab der vil købe en licens. Og kan det ikke det, så lægges et givet stof i graven
-
Så sent som på fredagens CMD gentog Jan at stoffer der ikke havde knock your socks off potentiale vil blive lukket ned for genmab
-
trolmanden, 1 Million DKK lyder voldsomt. Men jeg bestrider ikke du har ret. Jeg har bare ikke kunnet google mig til disse summer. Her er et Google search som ligger meget i tråd med andre: Oncology trials show the highest average per-patient cost, with an average per-patient cost of $59,500. Oncology trials also typically require fewer participants than average, so any fixed costs are spread over a smaller number of participants.
-
Min konklusion er blot at dr5/dr5 efter min mening ikke er første kandidat, når man i januar besluttede at kaste 300-500 millioner kroner efter det.
-
Det er ekstrem dyrt at producere så små batches af antistoffer som der laves til kliniske forsøg. Og så netop cancer som er meget langvarige forsøg hvor der bruges en masse dyre avancerede maskiner.
-
Tiden må vise hvordan data ser ud. Hastigheden på udvikling af det program har i hvert fald været meget langsom i forhold til mange andre programmer. Og de nævner det typisk kun hvis de direkte bliver spurgt ind til det.
-
Jan har adskillige gange nævnt, at der kan blive nedlukket kandidater fra klinikken, og rigtigt senest i fredags. Jeg synes at EnaV er mere oplagt. Får ca. 5 år siden udtalte han til Børsen,at han fik gåsehud ved tanken om hvor potent Humax-AXL-adc var, men siden er der ikke kommet mange positive udsagn. Og de resultater der blev vist for ca. et år siden var ikke prangende.
-
Ja det er nok også min primære skrot kandidat
-
Tænker heller ikke det fylder meget i analytikernes estimater mere. Er der mo nogen der har sat den til over 100kr?
-
Men hvis de kan udlicitere den til f.eks. BergenBio eller andre, vil det være en lykkelig udgang. Jeg tror ikke analytikere har nogen værdi på hverken dr5/dr5 eller EnaV
-
Ja det var ikke meget. Vil nu alligevel gerne tro kursen vil falde mere end 15kr hvis/når de går ud og siger den bliver lagt på hylden. Markedet er aldrig glade for at blive mindet om risikoen i branchen
-
har vi overhovedet fået det at vide?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind