Genmab — Juli 2019
-
ca. 50% Genmab og ca. 45% Bavarian og 5% Ganske Blank udgør min portefølje. Langt de fleste vil sige det ikke er at foretrække, da der er alt for stor risiko, men for mig er det sådan set hele pointen. Jeg er midt i 30'erne, har et rigtig fint arbejde, og det vil ikke ødelægge min tilværelse at det hele mistede 70% over night. Bevares, det vil ikke være fedt, men jeg ville overleve. Pointen er at jeg helt bevist søger risiko, og så længe man er klar over det, så er der ikke noget galt i en
-
Jeg fandt lige Peter12´s udmærkede oversigt fra juni - iflg. halvårsregnskabet trænger det til en klækkelig opdatering på ca.100Mio$. Det som jeg studsede over var, at den prisjustering vi fik ved Q2 fik salget i ROW til at bliv 10% over salget i US. Så voldsomt huskede jeg det ikke.
-
God morgen

-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind