Genmab — Juli 2019
-
Ny ATH for det sidste år. 18,5% oppe i 2019.
-
Fin lukkekurs i dag... Så øhh Legolas23: Hvis ens portefølge (min) p.t. udgøres af 96% genmab aktier så er det efter din mening for meget? Jeg har ikke travlt med at sælge og kan i princippet holde dem i 10-15 år mere hvis jeg vil og butikken da ikke bliver solgt inden

-
Det, som er vigtig, er du holder dig til din strategi, der udspringer af din risikoprofil. Derfor klinger det hult, når folk efterspørger gode råd til at investere et større beløb i aktier. Det fortæller mig, man ikke har indsigt, risikoprofil eller strategi. Så om du ligger hårdt i én aktie må være op til din strategi. Du ved, hvad der er bedst i forhold til din strategi og økonomiske situation

-
Jeg kan ikke lige afkode, om det var et spydigt spørgsmål, en mangel på anderkendelse af højt afkast på en enkelt aktie eller et reelt spørgsmål om min holding til din port, hvor du er tungt eksponeret. Under alle omstændigheder håber jeg, det var svar var fyldestgørende.
-
Tak for svar Legolas23. Spørgsmålet var som sådan ikke spydig ment og jeg ved naturligvis godt at man skal sprede sine investeringer lidt. 96% i en aktie er nok i overkanten. Ligger dog også med lidt investeringer i ejendomme mm. så det går nok ikke helt galt. Men tænker bare at fremtiden ser lys ud for Genmab, derfor er jeg ikke umiddelbart så nervøs for investeringen. Tak til alle i øvrigt for et fantastisk forum. God aften.
-
ca. 50% Genmab og ca. 45% Bavarian og 5% Ganske Blank udgør min portefølje. Langt de fleste vil sige det ikke er at foretrække, da der er alt for stor risiko, men for mig er det sådan set hele pointen. Jeg er midt i 30'erne, har et rigtig fint arbejde, og det vil ikke ødelægge min tilværelse at det hele mistede 70% over night. Bevares, det vil ikke være fedt, men jeg ville overleve. Pointen er at jeg helt bevist søger risiko, og så længe man er klar over det, så er der ikke noget galt i en
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind