Genmab — Juli 2019
-
Forløbet minder meget om den Zealand Pharma var igennem med noteringen i USA. Det så også lidt "amatøragtigt" ud undervejs. Børssystemet og myndighederne i USA er vist ikke helt nemme at have med at gøre.
-
-
@Pensionisten 20:14. Tror faktisk de fleste der ejer Genmab aktier er tilfreds med den måde Genmab har håndteret emmisionen på. At det hele har taget lidt tid er til fordel for mange. Shortere har haft mulighed for at komme ud, folk som vil med på "rabatten" har haft mulighed for at supplere i 1150 og i det hele taget ville jeg personligt være blevet mere mukken over hvis det hele havde været overstået indenfor 24 timer. Har helt kalrt været en fordel for mange der er gået en måneds tid.
-
God morgen.

-
Ja, der er mange vinkler at anskue det fra StockBull... du har din vinkel. Om de fleste har været tilfredse, tvivler jeg nu på. Det har i hvert fald skabt en masse usikkerhed, så hvis det har været målet, er det jo opfyldt. Jeg er fuldstændig enig med Pensionisten !!!
-
Genmab har en eksisterende et benet forretning som kører godt med Darzalex. Selskabsledelsen ønsker at fremtidsikre ved at bygge flere ben på. Længere er den vel ikke pt?
-
Pensionisten. Forudsat at de samme regler gælder for denne emission som for det sidste, så er jeg som tidligere beskrevet enig i at det uden grund er blevet trukket i langdrag denne gang. Jge hæfter mig dog ved at der måske er andre regler i USA.
-
Som sædanligt så hænger jeg min hat på de kliniske resultater (og salgstal) og håber I det stille at kommunikationen bliver forbedret henad vejen i takt med at der er brug for det.
-
Pensionisten...Emission og nyetableringer/flytninger på børserne i USA har ofte meget lange forløb. Lex Zealand Pharma som omtalte i går.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind