Genmab — Juni 2019
-
@Pensionisten, der er vel mange, der venter på en godkendelse og et brud opad. Jeg tror simpelthen ikke på, at MAIA godskendelse skal være kursneutral.
-
I sidste uge
-
151,9
-
Den siver stille og roligt
nedad.. -
@Solsen Jeg synes at du sætter fingeren på den tvivlsomme kommunikation som Genmab har haft mht. den mulige kapitaludvidelse. Medmindre der er børsregler der dikterer noget andet, hvorfor så tage to skrald på kursen i stedet for et enkelt.
-
Vi fik et skrald da de annoncerede den eventuelle kapitaludvidelse, og vi får formentlig et mere hvis det rent faktisk sker. Medmindre børsreglerne dikterer andet så synes jeg at det er underligt at man ikke først melder det ud hvis det bliver besluttet at gennemføre den.
-
Ja ok. Men kursen kom jo tilbage igen uden nyt inden for trendkanalen. Et lille skvulp ned og så tilbage i 2019 All time high kurs 1232. Om der kommer et hug ned i.f.m evt. aktieudviddelse afhænger vel også af hvordan pengene helt specifikt skal bruges
-
Jeg har for nyligt set to emissioner i biotekselskaber jeg følger tæt. I BergenBio blev kursen drevet 50% ned på en uge efter ASCO, hvor der ikke rigtig kom nyt frem og kursen roder stadig rundt under missionskursen og modet synes tabt blandt investorerne. I Zymeworks lå emissionskursen 10% under og få dage efter er kursen over emissionskursen. En fortælling om styrke og svaghed
-
At Genmab skal bruge relativt lang tid på Nasdaq listing og mulig emission samt har kørt uden for offentlighedens søgelys ved investorpræsentationer virker ekstremt underligt med mindre der enten er noget stort på vej eller noget ikke er som det skal være. Noget mindre midt imellem synes jeg ikke stemmer med forløbet
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind