Genmab — Juni 2019
-
Hypotese
nu kender jeg ikke fristerne for at udnytte de forskellige warrants, og lige nu er der så et vindue dertil. Lidt “sjovt” er det imidlertid at en “insider” tænker at det er nu - han/ hun hellere må få for 832.000kr aktier på bogen. Det kræver da sin optimist, eller også har vedkommende en god fornemmelse. -
Link til beskrivelse af genmabs ipo. https://www.biospace.com/article/go-big-genmab-files-for-500-million-ipo/
-
@Pensionisten, der er vel mange, der venter på en godkendelse og et brud opad. Jeg tror simpelthen ikke på, at MAIA godskendelse skal være kursneutral.
-
I sidste uge
-
151,9
-
Den siver stille og roligt
nedad.. -
@Solsen Jeg synes at du sætter fingeren på den tvivlsomme kommunikation som Genmab har haft mht. den mulige kapitaludvidelse. Medmindre der er børsregler der dikterer noget andet, hvorfor så tage to skrald på kursen i stedet for et enkelt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind