Genmab — Maj 2019
-
lahn som jeg husker det har Genmab guided med 1500 millioner i milestones i år - og da der ligger to salgsmilestones på henholdsvis 100 millioner dollars ved Darzalex salg på 2,5 milliarder og 150 millioner dollars ved darzalex salg på 3,0 milliarder dollars - og de har dollarkursen til 6, så ser det ud til at vi ikke skal forvente alverden ved disse godkendelser
-
Enig med sukkeralf. Synes ikke det giver mening og de kunne godt komme med mere information.... selv hvis de ikke når guide iår og mangler den sidste store milestone, så kommer den jo bare i 2020. De skal vel ikke bruge 10 mia indenfor de næste 12 mdr?
-
Jeg er stadig noget mystificeret over den mulige kapitaludvidelse. Sibelius' tanke om forhandlingstaktik virker besnærende. De ligger i forhandlinger med en partner, som kræver 75%, og som påstår at Gen ikke har råd til 50%. Så kører Gen det tunge skyts i stilling for at bevise, at det ikke er noget problem.
-
Bulder det er også mit drømme scenarie - men hvis du skal have 10 milliarder stående på kontoen, så må det også være en heftig aftale. Normalt er der jo en klausul i den slags aftaler, hvor den mindre part kan træde ud, hvis de ikke kan klare omkostningerne
-
Hvis kapitaludvidelsen skal demonstrere magt så er det da afmagt den demonstrerer. Hvis jeg sad i en forhandling med Jan og han så siger, vi skaffer bare flere penge med en kapitaludvidelse, hvorefter kursen alene på førstedagen falder med hele den påtænkte kapitaludvidelse ville jeg overhovedet ikke føle at det var en magtdemonstration der ville noget - tværtom.
-
Jamen i mine øjne er det lige så meget overkill i en bred aftales scenarie - for selvfølgelig kan Genmab hente 3 eller 5 milliarder hvis de vil - det handler alene om til hvilken kurs. Så at en partner skal kunne presse Genmab noget af betydning her er ej heller sandsynligt
-
Jeg ser det som en af 2 ting. Enten har de skiftet strategi (læs de vil selv føre stofferne længere frem) eller også er de på vej til større opkøb
-
For genmab har penge nok til at indgå 50/50 aftaler. Sådan en aftale betyder $50-100 mio upfront og er typisk struktureret således at kommende milestpnes dækker de kliniske udvikling frem til første godkendelse
-
Så der vil altså ikke opstå noget større drøn de næste par år fra 50/50 aftaler. Og i mellemtiden skulle dara gerne være på plus $4 mia
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind