Genmab — Maj 2019
-
@Sukkeralf - Tak for link. Det glæder mig at den nyhed har været længe om at trænge ind, da jeg heller ikke lige på en studs kan se sammenhænget mellem ZW25/47 og DS-8201. Henviser du til at det er "bekræftelsen" af HER2 som target og en evt. mulig ligende aftale til ZYME der får ZYME til at stige ?
-
1070..here we come..:-(
-
Vi kan jo ikke blive ved med at sige pyt med at kursen ikke stiger - vi har bevæget os sidelæns i tre år ! Den slags investeringer gider jeg nu ikke. Personligt tror jeg stadig den manglende interesse dækker over en vis usikkerhed omkring peaksale.
-
Ja, nu er kursen blevet mast ned i 1100, og det vi sidder og venter på er MAIA. Bliver det positivt kommer der nok kun en lille bøvs i kursen, og vi er stadig is amme range og fokus vil konstant være på salgstal. Men må jo svede den ud, selvom investeringen for mange har været ualmindelig dårlig de sidste to år. Men sådan er det.
-
Big Pharme har forbedret deres nøgletal ved at skære ind til benet i R&D afdelinger. Det er også foreslået her på PI at Genmab skulle gøre for at sikre en god kortsigtet udvikling. Personligt tror jeg det vile være langsigtet selvmord for selskabet om end vi ville blive rigere på den korte bane.
-
Genmab vil blive belønnet for deres pipeline før eller siden. Vi står overfor de helt store forløsninger for Genmab. CD20/CD3 aftale - Ofa i RRMS - SC ver af Dara samt mange data på pipelinen. Alt sammen indenfor relativ få måneder. Tab nu ikke modet !
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind