Genmab — Februar 2019
-
ok - så vi rabatten på recepttallene nok være 10% - spændende om niveauet kan fastholdes.
-
hvor er det negative henne?
-
hvis prisstigningen holder - så vil januar (som traditionelt er en solid måned) give et recepttal på minimum usd 135m
-
hvor har jeg været negativ i dag? Bare fordi du ikke kan lide mig, så behøver du jo ikke fordreje mine indlæg
-
Påfaldende. SH-tallene er pæne ca hver anden måned. Og de samme måneder. I 2017 skilte jan, mar, maj, aug og oktober sig markant fra de øvrige mdr med pæne stigninger. I 2018 gentog det sig i de samme mdr. Noget af det kan forklares med helligdage og feriemdr. Men det betyder, at vi kan forudse gode og dårlige mdr i den kommende tid. Januar tallet - som i øvrigt kommer om morgenen før regnskabet! - burde således blive ganske pænt.
Med mindre da at der er tale om en vedvarende svag tendens. -
ptjoh - indirekte har GEN vel skabt usikkerheden. Der har været tradition for løbende opjusteringer fra GENs side, og pludselig skal der valutamedvind og et meget snært haircut til, for at vi når indenfor guidance
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind