Genmab — Februar 2019
-
har du kilde på den?
-
der var også en prisstigning tilbage I maj 2018 - men den kunne ikke fastholdes
-
Igen det er fuldstændig ligegyldigt om de nåede 1,95 eller 2,05 bn i 2018. Milestonen ville være kommet i 2019 og med 10 bn dkk i kassebeholdning by end 2019 er det inderligt ligegylding. Men ikke for "hysteriske kællinger" om nogen engang kalde analytikerne.
-
januar 2019?
-
Stockbull.... Vil give dig ret i at så længe guidingen er indenfor rammen. Så burde det ikke anfægte kursen særlig negativt. Men usikkerhed er lig med gift, og det har der været rigeligt af i forhold til hvad der er guidet..... Og så er der skuffelses elementet, som vi alle efterhånden er ved at have glemt eller fortrængt.... Hvor bliver de store lukrative
aftaler af?? -
ok - så vi rabatten på recepttallene nok være 10% - spændende om niveauet kan fastholdes.
-
hvor er det negative henne?
-
hvis prisstigningen holder - så vil januar (som traditionelt er en solid måned) give et recepttal på minimum usd 135m
-
hvor har jeg været negativ i dag? Bare fordi du ikke kan lide mig, så behøver du jo ikke fordreje mine indlæg
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind