Genmab — Februar 2019
-
God morgen.

-
Bør PE ikke stige efterhånden / hvis OFA og TV viser deres potentiale, hvorefter den falder når værdien bliver realiseret som det er tilfældet med Dara?
-
Det er jeg med på Solsen, men de tre er vel dem hvor vi er nærmest?
-
Nævner The Lancet noget om, hvornår tf adc kan blive pivotalt?
-
Spændende. Myndighederne må være ivrige hvis respons i omkring 30 patienter er tilstrækkeligt til godkendelse
-
Launch 2021 lyder noget optimistisk i mine ører
-
JV en af de sidste gange vi diskuterede dette, altså den relativt lave responsrate i solide tumorer kom det frem, at seneste godkendelse i livmoderhalskræft havde orr på 14%, så vidt jeg husker. Det er jo som bekendt noget helt andet end blodcancer.
-
Og når det er terminale patienter der ikke har andre muligheder er kravene mindre. Det er i bund og grund det der for mig gør AXL ADC interessant, for det er også i patienter med agressiv kræft og få muligheder. Her vil vejen til markedet også være relativ enkel og kort - Genmab skulle bare lige koble biomarkører på også, så vi kunne ramme de helt rigtige patienter
-
Vil RTOR også kunne anvendes på TV og andre nye midler?
-
Nu var mine kommentarer på den begrænsede population, spredt på mange indikationer og med voldsomt opskruede forventninger til processens hastighed
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind