Genmab — Februar 2019
-
Eatwell opgjorde GENs nettoomk til 2250
-
jeg tør godt allerede nu sige omkostningerne ikke vil falde i 2020. Eller det vil kun ske hvis f.eks TV stor fejler og programmet lukkes ned
-
så udgifterne vil fortsætte med at stige
-
-
Forhåbentlig vil vi have nogle data readouts på det tidspunkt, der illustrerer potentiale i de nye programmer
-
Skod. - dara har ingen omkostninger
-
Kommer der gode resultater fra pipelinen
vil PE vel formentlig også stige alt efter potentialet? -
Det bliver - forhåbentlig - pivotale studier, der kommer til at trække broderparten af omkostningerne
-
Solsen jeg har alle dage råbt efter større investeringer i pipen. Så jeg er glad hvad det angår. MEN genmab er nu så fremskredent et selskab at selskabet begynder at handle på nøgletal og så bliver det tungre hvis f.eks der ikke er nogen vækst i 2020 fordi det hele spises i kombinationen af stigende udgifter og at milestones vil være færrer
-
jeg tror derfor vi stadig vil køre relativ sidelæns de næste par år
-
Det vil det gøre da ejerandelen af de nye midler er langt større.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind