Genmab — Januar 2019
-
Please...Jeg er 60 år og på mit rigtige arbejde lige. Bør ikke bruge min tid på dette her. Tal pænt og respektfuldt om og til hinanden. Føler I jer trådt over tæerne, så send mig en besked, mail eller ring 28556430.
-
lige nu.
-
præcist - hvor svært kan det være
-
hovedreglen burde være, hvis din mor er ok med det, du skriver, så er det ok
-
Det opleves ofte at folk der kommer med en skeptisk vinkel, får "sjove" kommentarer tilbage. Lidt som at det ik er helt ok at ytre sig, med mindre man kun taler positivt om aktien. sjov nok, kommer der ikke sjove kommentarer, når nogen skriver meget positivt om den. Jeg tænker det er en af grundene til at vi mistert flere gode debattører herinde. Blot min oplevels
e. -
Jeps - det hedder "death by a thousand cuts"
-
Jeg synes det er blevet nævnt flere gange før ( jeg har i hvert fald nævnt det ) at det til tider virker som om det ik er helt ok at være kritisk. Og når nu flere føler det sådan, kunne det måske respekteres, selvom man ikke er helt enig? Det er jo helt ok at svare konstruktivt tilbage, som ex Helge gør til mig

-
Der var jo ikke nogen der var kritiske da kursen var 1400-1500. Både JV og OHW havde Genmab i det niveau så hvad var det lige der var så godt ved Genmab dengang som nu lige pludselig skal kritiseres helt ekstraordinært uden nogen egentlig forklaring på en forrigget case i.f.t for 12-18 mdr siden. Vi kan alle se i bakspejlet at vi skulle have solgt i kurs 1480 og genkøbt i 900.
-
Men noget er der da gået "galt" siden kursen ligger hvor den gør, og har gjort det meget længe? Det nok mere måden nogen håndterer kritikken på, og det der skrives, som flere ik bryder sig om. Helges, eksempel/kommentar, synes jeg er en god guide til hvordan man ku svare. Det er i hviert fald den måde jeg gerne ville ha svar, når jeg har været kritisk.
-
Tror bare det er analytikerne og markedet der har fået banket kursen for højt op dengang vi var i 1480 og PE 80. Casen er jo den samme og piben er vel ikke blevet dårligere. Tværdigmod. PE80 var simpelhen for højt i forhold til Darzalex peak salg på 9mia usd og værdien af piben på det tidspunkt
-
Det er svært at være uenig bibob.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind