Genmab — December 2018
-
Den forstår jeg heller ikke..lige?
-
Et luk i 1005,5. !! hvorfor være ked af det. ??. for mig er et luk over 1000 da et utroligt godt signal når de forskellige markeder og diverse unævnelige " statsledere og selvbestaltede konger " udgyder deres gylde som påvirker alle markeder. !! De har desværre mere magt end hjerne.
-
Enig bibob.

-
Jeg er ikke ked af det...luk så fornuftig ud...men når DAX og US falder bliver man da en smule nervøs.
-
Hvis ikke Genmab kommer med positive nyheder vil den jo også blive trukket med ned hvis den nedadgående trend fortsætter.
-
Nå slut for i dag. Det bliver nok værre i morgen! Nu vil jeg gå ind for at se håndboldpigerne klaske franskmændende. Go´aften..:-)
-
Thierry Facon forventer 30% MRD neg https://ecancer.org/video/7512/daratumumab-increases-pfs-in-patients-with-transplant-ineligible-multiple-myeloma.php
-
J&J unit to pay $360 million to U.S. to resolve charity kickback probe / Actelion….
https://www.reuters.com/article/us-johnson-johnson-settlement/jj-unit-to-pay-360-million-to-u-s-to-resolve-charity-kickback-probe-idUSKBN1O51XB?il=0 -
Det er ikke sjovt at kigge på kurs 1000 men fakta er jo nu engang at vi ligger omkring PE 45 og ingen ved hvad fremtiden byder. Det vidste vi heller ikke for 1.5 år siden eller der omkring da vi var i kurs 1450 og PE 65. Vi ved trods alt nu at MAIA er igennem nåleøjet og der bliver investeret i piben. Investeringer i piben har været kendt de sidste 3 år så hvad pive folk over
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
God weekend kk