Genmab — December 2018
-
Hvis ikke Genmab kommer med positive nyheder vil den jo også blive trukket med ned hvis den nedadgående trend fortsætter.
-
Nå slut for i dag. Det bliver nok værre i morgen! Nu vil jeg gå ind for at se håndboldpigerne klaske franskmændende. Go´aften..:-)
-
Thierry Facon forventer 30% MRD neg https://ecancer.org/video/7512/daratumumab-increases-pfs-in-patients-with-transplant-ineligible-multiple-myeloma.php
-
J&J unit to pay $360 million to U.S. to resolve charity kickback probe / Actelion….
https://www.reuters.com/article/us-johnson-johnson-settlement/jj-unit-to-pay-360-million-to-u-s-to-resolve-charity-kickback-probe-idUSKBN1O51XB?il=0 -
Det er ikke sjovt at kigge på kurs 1000 men fakta er jo nu engang at vi ligger omkring PE 45 og ingen ved hvad fremtiden byder. Det vidste vi heller ikke for 1.5 år siden eller der omkring da vi var i kurs 1450 og PE 65. Vi ved trods alt nu at MAIA er igennem nåleøjet og der bliver investeret i piben. Investeringer i piben har været kendt de sidste 3 år så hvad pive folk over
-
5/12 20:17 Bikube og andre. Der er flere forskellige fonde ( eller hvad man kalder det) for Artisan og Vanguard. Formoder opgrunden til de ikke er noteret på Genmabs hejmmeside er at de aller er under 5%. Ligger man derimod deres fonde sammen så har Vanguard og Artisan over 30% af Genmab aktierne og det er stigende over det sidste års tid
-
Det var nok mig han ville have til at uddybe. Jeg er helt med på, at Dara er vores "sikre indtægt" i lang tid fremover, Men prøv at forestille dig, hvad der sker med kursen, hvis f.eks. Tiso glipper. Jeg er ikke på linie med Jørgen Varnæs, men jeg forstår ham.
-
Men jeg er på linie med StockBull. At holde os over kurs 1000 i så surt et marked er ikke så ringe endda. Vi kan sagtens igen falde til 970 -80 niveau ,men det bliver i min optik 1020 der bliver den svære hurdle. Kommer vi igennem der og konsoliderer os så er vejen banet for gode stigninger i 2019 .
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
God weekend kk