Genmab — November 2018
-
God morgen.

-
Tak for link Helge. Man må sige at Hans Henrik er dygtig. Han køber med hjernen og ikke med hjertet som mange af os meget langsigtede. ;-). Det er altid trist at se ens aktier falde så meget som Genmab har gjort, men som langsigtet er det indtil videre kun papirpenge vi har tabt. Vi trækker gevinsten senere.

-
Det er vel kun små investor der ser hans analyser. Tror det er AB der er udslagsgivende for om vi skal den ene eller anden vej. Den sidste uge her virket det som der kan være en sektorrotation igang, eller blot at biotek har fået for mange tæsk, således var Genmab kun den 7 mest stigende biotek aktie i min portofølge.
-
Jeg har indgået partnerskab med Hans-Henrik omkring videoanalyser. Mine vil primært være trend-vurdering på sektorer og selskaberne i disse.
-
Udover videoerne vil vi afholde foredrag, kurser og workshops i 2019.
-
Jeg er nu slet ikke enig i at han investerer med hjernen og andre med hjertet. TA er fint, orienterer mig da også selv om TA, men det er et teknisk billede, som ikke tager højde for en masse kendte eller ukendte variable. Så længe tingene ikke påvirkes af disse variable, læser TA udviklingen ok. Dette påpeger HH da også selv. M.h.t. Gen bruger jeg kun TA til orientering. Du investerer med hjernen, når TA kun er en del af beslutningen. Den næste tid er der flere variable der kan give effekt.
-
Enig Darvin. Snakker meget med Hans-Henrik om dette.
-
Han er som du konkluderer
også enig med dig.
-
well then let's wait for what Novartis have to say on Ofa this afternoon at their R&D update, 14:00 CET
https://www.novartis.com/investors/event-calendar -
TA er vel mange gange fokuspunkter som for mere opmærksomhed, når det går ekstremt godt eller ekstremt skidt. Ellers ser jeg også TA som for den kortsigtede investor, men dog relevant for den kommende udvikling, da der mange gange er tale om en samlet selvforstærkende psykologi.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind