Genmab — November 2018
-
Jeg ved godt at mit "nick" er blevet en rød klud på mange herinde - men tag et kig mere på, hvad Florian egentlig siger
-
jeg vil på ingen måde afvise, at en interesseret "punter" vil betale gode penge for pipelinen, hvis GEN for alvor kommer i spil. Men bottom line tyder på, at der er en business case i at æde GEN og spytte pipelinen ud
-
Jamen JV jeg er fuldstændig enig i at Genmabs strategi koster på markedsværdien fordi (og sådan skal det være), at når man øger omkostningerne, så falder markedsværdien indtil, at investeringen viser sit værd - og det var egentlig her min kommentar om at det var nemt at modbevise jer lå.
-
jamen - det er da ikke at modbevise noget - det er da for pokker det, vi påpeger!
-
åååh - så kommer vi til det med diskussionen om, hvorvidt GEN er i stand til at tage produkter hele vejen og har kapaciteten til at markedsføring og distribution
-
hvis jeg da bare havde en 5-krone for hver gang, vi fæstede lidt til ofa…
-
track record? De har vist noget med 2 nøgne antistoffer. Hvad får os til at tro, at de kan springe ind i fremtiden? et daraforsøg, der tilsyneladende blev spoleret af stereoider, eller en total mangle på tech deals?
-
som ohw skrev - og blev kritiseret for tidligere i dag - den equity story, som GEN har skrevet de sidste 12-24 måneder er svær at rette op på. Der mangler tillid til, at der er fremdrift i de forskellige programmer
-
jeg ved præcist, hvor svært det er - det er derfor jeg peger på at fremtiden for GEN er udfordrende - og på ingen måde givet
-
dyre penge efter risikofulde programmer
-
Investorerne bliver ikke ved med at stå på sidelinien og se på at toget ruller igen. De kommer meget snart tilbage. De private er sandsynligvis blevet lid mere forsigtige, da dem der ikke før har prøvet biotek nu har set hvor uforudsigeligt ( og hurtigt ) at kurserne svinger. Man skal virkelig været hårdhudet og tro på det selskab man investerer i.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind