Genmab — Oktober 2018
-
@JV
-
tag det helt roligt (på det område) Plimsoller - det recepttal har ingen påvirkning efter vi allerede har set Q3 tallene. Det er bare for os tal-tosser
-
har du en kilde på, at det er en midlertidig rabat?
-
prøv lige at kigge på kalenderen - CMD var den 26. sept og kursen var i 1072. Lige siden er det gået lodret ned
-
...mærk kontaktfladen mellem kind og fortov
-
jep - for historisk periode. Ikke noget med fremtiden
-
som jeg også skriver, så blev den rabat ført videre - og endda udvidet i US
-
-
Grunden til at vi efterlyser recepttale i dag, er er for at finde ud af, om JJ har pricing power nok til at presse prisforhøjelser igennem
-
@JV Fra Transscript: This is just a normal adjustment as we negotiate with governments to get reimbursement in some of the ex-U.S. markets. And we see this as a normal course of business and really a one-time adjustment. But Darzalex, overall, demonstrating very, very strong growth and another strong quarter.
-
jeg er helt med - men der står ikke noget om fremtiden og den rabat vil sikkert blive båret frem
-
det kan jeg godt fortælle dig - det er alle lande og i al fremtid
-
...og i alle kombier
-
der kan måske være noget at forhandle om, når vi udvider indikationerne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind